Τετάρτη, 3 Ιανουαρίου 2018

Μια βόλτα στην Αθήνα

Νοσταλγικός προορισμός: Αθήνα. Ομολογώ ότι ποτέ μου δεν έζησα εκεί, αλλά νιώθω τόσο οικεία με αυτή την Πόλη που θα μπορούσα κάλλιστα να ήμουν και εγώ κομμάτι της. Εξάλλου τόσες φορές Κύπρος Αθήνα, μιάμιση ώρα διαδρομή δεν θα μπορούσα να μην αγαπήσω αυτή την πόλη. Από τα εφηβικά μου χρόνια όταν την πρωτοσυνάντησα μέχρι σήμερα, νιώθω τον ίδιο ενθουσιασμό.

Αυτή τη φορά πήγα να συναντήσω δύο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα! Έτοιμη για νέες εμπειρίες σε μια Αθήνα που στους τουρίστες δίνει τα πάντα απλόχερα.

Μετά από μια υπέροχη πτήση (ναι απολαμβάνω και αγαπώ τις στιγμές που είμαι στο αεροπλάνο) φτάσαμε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος! Εκεί είδα ένα από τα αγαπημένα μου πρόσωπα να με περιμένει με ένα τεράστιο χαμόγελο! Την κουμπάρα μου! Φιλιά αγκαλιές και εννοείτε από την ώρα που μπήκαμε στο αυτοκίνητο μέχρι την ώρα που φτάσαμε στον προορισμό μας μιλούσαμε! Είχα να την δω ένα χρόνο! Σταματήσαμε για ένα καφεδάκι που στην πορεία φυσικά έγινε 3-4 ποτήρια άσπρο ξηρό κρασί, στην πλατεία της Κηφισιάς! Πρώτη φορά βρέθηκα στην πλατεία και οφείλω να ομολογήσω πως μου άρεσε πολύ!

Λίγες ώρες μετά αποφασίσαμε να πάμε κέντρο. Έτσι πήραμε το μετρό και βρεθήκαμε στο κέντρο της πόλης σε ένα από τα ομορφότερα roof bars που υπάρχουν με θέα την Ακρόπολή. Είδαμε τον ήλιο να δύει από το Α FOR ATHENS και απολαύσαμε όλα αυτά τα χρώματα που αντανακλούσαν στα πολύχρωμα σπιτάκια της Πλάκας. Ήταν πραγματικά μαγεία!

Σειρά είχε ένα δικό μου αγαπημένο μέρος, το περίφημο NOEL BAR όπου Χριστούγεννα χωρίς αυτό δε γίνεται! Πραγματικά είναι λες και είναι βγαλμένο από το παραμύθι των Χριστουγέννων αυτό το μέρος! Ακόμη ένα χριστουγεννιάτικο κρασάκι με υπέροχη παρέα και γέλιο! Πόσο αγαπώ αυτές τις στιγμές… τις ουσιαστικές στιγμές με φίλους και τις συζητήσεις που μπορεί να καταλήξουν σε φιλοσοφικά ερωτήματα ή σε ανούσιες απαντήσεις που μόνο γέλιο προκαλούν!

Η βραδιά κλείνει με τον πιο όμορφο τρόπο, μεζεδάκια και μουσική σε ένα παραδοσιακό παντοπωλείο στα Mελίσσια έτσι για να γλυκάνει κι άλλο ο ύπνος μας!

Την επόμενη μέρα δεν θα μπορούσε να είχε καλύτερο καιρό! Ξυπνήσαμε και πήγαμε στο εντυπωσιακό Ίδρυμα του Στέλιου Νιάρχου. Από τον  8 όροφο βλέπεις στον ορίζοντα τον Πειραιά και όλη την Αθήνα να σβήνει σιγά σιγά μπροστά στα μάτια σου.. εκεί ήπιαμε καφεδάκι κάτω από τον χρυσό ήλιο της πόλης, απολαύσαμε τους κήπους του ιδρύματος και κάναμε ice skating!

Πόσες ατελείωτες βόλτες στα Αναφιώτικα, στην Πλάκα, το Θησείο, το Γκάζι και φυσικά στο στολισμένο Σύνταγμα, αξέχαστες διαδρομές που όσες φορές και αν τις κάνω είναι λες και είναι η πρώτη φορά! Παραδοσιακό κεμπάπ στο μοναστηράκι και στάση για ένα κρασάκι στο WAREHOUSE CO2 για λίγη κουβέντα και ξεκούραση!

Το βράδι κάναμε έξοδο στο 4711 όπου τραγουδούσε το Διονύσης Σχοινάς και οφείλω να ομολογήσω ότι αυτό το πάρτι δεν το περίμενα με τίποτα! Πραγματικά υπέροχος! Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!

Την επόμενη μέρα βολτάραμε χαλαρά στο κέντρο της πόλης, είδαμε το περίφημο χριστουγεννιάτικο καφέ LITTLE KOOK βρεθήκαμε στο Γκάζι για ένα ποτάκι και φυγαμε! Εξάλλου μας περίμενε μεγάλη βραδιά!

HOTEL ERMOU από εκεί ξεκινήσαμε και εκεί τελειώσαμε! Στο ενδιάμεσο όμως κάναμε πολλά! Εξάλλου ένα Σάββατο στην Αθήνα κανένα δεν φτάνει!  Άννα Βίσση, δεν τυχαίο που την λένε βασίλισσα!  Εντυπωσιάστηκα τόσο πολύ με την ενέργεια της τη φωνή και την λιτότητά της! Βρήκε ένα τρόπο να φέρει τα τραγούδια της που όλοι αγαπήσαμε και όλοι ξέρουμε στο σήμερα! Τόσο ερωτική και τόσο δοτική στη σκηνή, πραγματικά η Αννα Βίσση είναι σταθερή αξία!

Και επειδή σαν κλασικοί Κύπριοι θέλαμε να τα δούμε όλα μέσα σε ένα Σαββατόβραδο, εννοείτε πως ξεκλέψαμε λίγο χρόνο και πεταχτήκαμε με τα πόδια λίγο πιο κάτω! Πήγαμε λοιπόν στο δικό μου αγαπημένο συγκρότημα τις ΜΕΛΙΣΣΕΣ! Βρεθήκαμε στο BOX και παρτάραμε μαζί με υπέροχο Χρίστο Μάστορα και την παρέα του!

Μια ώρα μετά, κατά τις 4 το πρωί καλέσαμε ένα ταξάκι και μας πήγε λίγο πιο κάτω στο ΕΝΑΣΤΡΟΝ! Ναι ναι, η βραδιά συνεχίζεται με το ίδιο πάθος! Γιώργος Μαζωνάκης, Πάολα και Στέλιος Ρόκκος τους μας διασκέδασαν για την επόμενη μια ώρα!

Γύρω στις 5:00 λοιπόν αποφασίζουμε να πάμε πίσω στην παρέα μας, στο HOTEL ERMOU όπου με μεγάλη μας έκπληξη είδαμε την Αννούλα να είναι ακόμη στη σκηνή και να τα δίνει όλα! Κυριολεκτικά φύγαμε από εκεί στις 6 το πρωί!

Η επόμενη μέρα ήταν για να γίνει το λεγόμενο recovery οπότε το απογευματάκι ήπιαμε το καφεδάκι μας στην υπέροχη πλατεία στα Μελίσσια και το βράδυ έτοιμοι για την επιστροφή!

Πόσο μου αρέσει το ταξίδι… ιδιαίτερα το βράδι που βλέπεις όλα τα φώτα από το μικρό παραθυράκι του αεροπλάνου και χαμογελάς γλυκά γιατί το ταξίδι αυτό μπορεί να τελείωσε μα ξέρεις ότι αργά ή γρήγορα θα ξαναβρεθείς εκεί! Στην Αθήνα που αγαπάς! Στο κάτω κάτω μιαμιση ώρα δρόμος είναι! Ε?